15 dec. 2009

Tetine NUK

Inca de la inceput am fost foarte multumita de biberoanele inguste si tetinele de silicon de la NUK. Asa ca am mers pe aceasta marca pana mi-am completat seria necesara de accesorii. Cand fetita mea a implinit 6 luni, am trecut pe tetine marimea 2 si am luat toata gama de la S pana la L. Acum am avut surprinderea neplacuta sa constat ca oricare gen de la marimea 2 are o mare deficienta: supapa pe unde ar trebui sa intre aer in biberon nu-si indeplineste rolul. Ori fetita trebuie sa elibereze tetina dupa fiecare supt pentru a intra aer, ceea ce nu e chiar normal, ori eu trebuie sa mai desurubez biberonul, confruntandu-ma cu scurgerea laptelui in momentele in care fata nu suge.
Pacat, pentru ca de gama 1 am fost foarte multumita, iar la gama 2 de la S la L ma confrunt cu aceasta problema care nu se rezolva uneori nici daca intep mai mult supapa cu un ac de seringa.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu