18 dec. 2009

Cateva despre ingrijirea pielii bebeluslui


Din categoria: nu stiam, dar am aflat:


Cu surprindere am auzit mai intai de la o mamica si apoi de la dermatolog si de la pediatru ca pentru pielea de pe fata este foarte buna apa termala. Eu gasesc la farmacii, in spray-uri. Chiar daca are o reactie de surprindere, fetitei mele ii place si cand vede tubul rade si inchide ochii :D Vara foloseam si mai mult, inclusiv pe maini si picioare, pentru a evita iritarea pielii de la transpiratie.


Pentru corp, pentru piele uscata sau piele atopica, iarasi mi s-a recomandat atat de dermatolog cat si de pediatru, o crema de care nu auzisem: Exomega - Ducray, fabricata in Franta. Eu mai foloseam si Stelatopia de la Mustela, caci stiu ca e o companie care este dedicata de 50 de ani pe domeniul copiilor.




Bepanthen-ul, dupa parerea mea, nu trebuie sa lipseasca din toaleta zilnica a zonei scutecului. Si, desi noi am fost crescuti cu pudra, observ ca acum nu mai zice nimeni nimic.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu