26 dec. 2010

Prima internare la pediatrie

Norocul si bafta mea a fost ca pana sa mi se intample, am auzit intamplarile altora. De exempplu, o mamica a trebuit sa-si cumpere patut pliant, caci spitalul nu avea. Asa ca inainte sa va internati, daca stiti macar cu ceva vreme din timp, interesati-va la spital daca este necesar sau nu.
De asemenea, nu de putine ori, cine s-a dus cu copilul pentru o boala, s-a reintors pentru tratarea altei boli pe care a contactat-o la prima spitalizare. Asa ca cel mai bine, daca puteti, optati pentru o rezerva.
La spitalul Elias, unde am fost, rezerva costa 150 ron pe noapte. Chiar si in conditiile acestea, eu mi-am luat si masuri de precautie suplimentare. Adica, pe langa pampersi, schimburi eu si copil, prosoape, babetica, hartie igienica, olita, servetele, lapte, cereale, biberoane, detergent si perie pt biberon, sapun, periute de dinti, stuff-uri pt ingrijirea fetei mamei, vigantol am mai luat si o solutie si servetele antibacteriene, precum si lenjerie de pat pt copil si fata de perna pt mine.

Char daca e rezerva, la insuficienta de personal si de buget, nu stiu daca sta cineva sa ia la dezinfectat fiecare toc sau dulap in parte, orice colt unde pune fata mana.

In rest, mi s-a parut super ok, am avut baia proprie, unde ca parinte nu ai unde sa faci un dus. A ramas tati la spital, intr-o zi de sambata, ca sa pot merge si eu pana acasa.

Este bine si pentru faptul ca fiind singuri, nu ne deranja nimeni si puteam culca fata atunci cand ii era somn. Uneori ne mai era de folos si televizorul, caci nu prea puteam iesi afara. Incercam si sa micsorez riscul de a se intalni cu alti copii internati, pentru a o feri de alte boli.

Bafta mea, in alt fel, a fost ca de la maternitate, eu plecasem cu o dermatita, de aceea am solicitat o fata de perna de acasa, doar ca nu-mi venise in minte de cand am plecat de acasa. In prima dimineatza m-am trezit deja cu bubitele pe fata, norocul meu ca imi luasem cu mine o crema pt dermatita (atoderm de la bioderma), o crema pt dermatita severa. In 2-3 zile mi-a trecut ;)

Bagajul a fost destul de mare... dar important este faptul ca fetita s-a facut bine ;) Copilul nostru merita tot efortul si confortul ;)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu