28 sept. 2011

Copiii din ziua de azi sunt mai bolnaviciosi

Nu de putine ori am auzit de la femei in varsta spunand ca pe vremea lor ele nu mai dadaceau atata copii si nici nu se imbolnaveau una doua ca odraslele noastre in ziua de azi.

Asa ca, contrariata de "laudele" bunicilor, am intrebat si eu doctorita din spital, care a recunoscut ca azi copiii sunt mult mai bolnaviciosi. DAR DE CE? am intrebat dorind sa aflu un raspuns avizat. Raspunsul pare foarte pueril, sta sub nasul fiecaruia: din cauza mancarii! Carnea plina de hormoni, legumele de pesticide si alte substante chimicale menite sa creasca productia cat mai rapid, sau modificari genetice si produse semi sau finit preparate pline de aditivi chimici.

Dar se pare ca masa mare a populatiei nu da importanta acestui aspect. Majoritatea se resemneaza sub ideea ca asta este lumea in care traim, ca trebuie sa ne adaptam copii la ea, dar uitam si de "efectele secundare" ale acestei adaptari: slabirea organismului, predispunerea marita la boli si viitori monstri creati de productia de masa...

2 comentarii:

  1. Doar noi putem spune STOP nu mai vreau sa traiesc asa eu si copii mei

    RăspundețiȘtergere
  2. Sunt de acord cu tine. Si eu am aceeasi idee. Si chiar ma gandesc de unde imi pot procura alimente cat mai sanatoase, stand in Bucuresti... Eu cred ca daca toti ne-am ridica impotriva unor astfel de alimente poate s-ar schimba ceva, dar cu o floare nu se face primavara... e nevoie de toti!

    RăspundețiȘtergere